tirsdag 1. februar 2011

Litt av hvert

Nå begynner det å bli en stund siden jeg blogget. Ikke at jeg ikke har hatt noe å skrive om, men dagene flyr avgårde. Forrige helg var vi i Oslo helge helgen. Vi besøkte venner, var på Disney on ice og hadde en real shoppingrunde på Storo. Jeg ble veldig fornøyd med to chill-kjolene jeg kjøpte meg.
Rosa underkjole kjøpt på Skyttelen. Merket er Cream.
Knaggrekke kjøpt på Skyttelen.

Brun Chill Norway-kjole med en rosa underkjole fra Cream

Ellers har jeg gjort noen små innkjøp hos skyttelen i det siste. Jeg har kjøpt meg en knaggrekke til å ha i gangen. Og den fine rosa underkjolen har jeg også kjøpt på Skyttelen - av merket Cream.

Denne ble jeg veldig fornøyd med. Jeg har også kjøpt meg et par sinkhus der. (som jeg ikke har fått tatt bilde av enda)
Blå Chill Norway-kjole






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar