tirsdag 20. november 2012

Ny uke nye muligheter

I dag fikk jeg min nye dunjakke. Tror at jakkebeholdningen min for vinteren skal holde nå. Må innrømme at jeg har savnet en litt "kort" modell av dunjakke. Har en kåpe/lang jakke fra før, men den er litt upraktisk i situasjoner som turdag, som jeg har i jobben min hver eneste uke. I tilegg er den nye jakken min svart, og det er jo en fordel.....

Ellers håper jeg du som leser denne bloggen min, kan spre budskapet om den nye blogg-siden min. http://marykaygrete.blogspot.no/
Jeg håper på å få noen nye kunder gjennom denne siden. Hvis nettopp du leser dette og benytter deg av den nye siden min som ender opp i kjøp, så skal du få en liten Mary Kay-gave fra meg. Ender det opp i et forholdsvis stort kjøp blir gaven litt større.

Ha en fin uke alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar