fredag 31. mai 2013

Man får gjøre det beste ut av det

Det er nå en uke siden vi kom hjem fra vakre Frankrike-Séte. En helt herlig tur med fine familien Nyborg. Jeg fikk en liten nedtur et par dager før vi skulle hjem- våknet nemlig opp med stiv nakke og vond rygg. Jeg tenkte at det får jeg vel bare tåle- det går nok over etter et par dager. Resten av uka gikk, det ble mandag - jobb......jeg hadde ikke sjans til å komme meg avgårde.... Tirsdag bet jeg tennene sammen og dro på jobb, til tross for at jeg visste innerst inne at det kanskje ikke var så lurt. Jeg kom meg gjennom dagen, men det ble også den første.....og den siste denne uka. På onsdag ringte jeg i all frustrasjon til en Naprapat og fikk time der på torsdag. I dag, fredag føler jeg meg bittelitt bedre og håper det går den veien i løpet av helgen!

I dag tok jeg meg en liten rusletur på butikken og sitter nå med lunsj og nyeste KK.

God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar