søndag 25. august 2013

Skulle ønske dette ble en bra blogg

 Å Skulle ønske jeg fikk til denne blogge , med mange lesere. Skjønner jo at det er vanskelig i denne blogg-verden og i tillegg så må jeg vel være litt mer aktiv selv. 
Jeg kan skrive om hvor flink jeg er til å trene, hvor god mat jeg lager og om hage min.....

I går var jeg ute i skogen og trente, der fikk jeg opp pulsen min, da jeg nesten tråkket på en hoggorm..... Det gjorde til at jeg trakk inn på Family sports Club for å trene i dag. Den siste uka har jeg faktisk trent hver dag.

I går hadde vi også besøk av Eva og Julie +tre hunder-stas for alle mann😄😜

Til middag i dag skal vi ha hjemmelaget elggryte.

Den siste uka har været vært helt supert, vi nyter siste del av sommervarmen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar