tirsdag 26. mars 2013

En morsom liten historie


I dag våknet jeg av at min skjønne datter på 8 år kom krypende opp i sengen min. Hun kunne fortelle meg hvorfor hun hadde så vondt i magen. Hun var nemlig litt redd for påskeharen og da hun så ut gjennom stuevinduet i dag tidlig, så hun en liten hvit "dott" som rørte på seg. Har vært litt små irritert i de siste dagene fordi hun ikke har villet gå oppi 2. etasje på rommet sitt og loftstua, men nå skjønner jeg jo grunnen.

For at vi skal slippe dette, måtte jeg bare fortelle henne at påskeharen faktisk ikke finnes. Jeg så på hele henne at hun ble kjempelettet - og nå går alt så mye bedre :-)




















Ellers glemte jeg å legge klippfisken i vann går. I morgen er det nemlig duket for bacalao på hytta og jeg skal lage den helt ferdig før vi drar oppover slik at det bare er å varme den når vi kommer opp. Fisken skal ligge i vann i 1 - 1 1/2 døgn!!! Jeg får bytte vann en ekstra gang og koke det opp i morgen tidlig før vi drar på ettermiddagen.

Oppskriften kommer på bloggen litt senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar