tirsdag 19. mars 2013

Snart påske og jeg prøver å blogge litt igjen



Det hadde vært veldig moro hvis mange hadde begynt å følge bloggen min. Jeg skjønner jo hvorfor det ikke er så mange - den ene grunnen er jo at jeg ikke blogger så veldig mye! Jeg gir meg selv nok en sjanse så ser vi hvor det ender.

Jeg har opprettet en ny blogg, akkurat nå blogger jeg begge steder..... Jeg syns nemlig denne bloggen har vært så ustbail. I går da jeg skulle gå inn her for å blogge, så fungerte det ikke.

Det er snart påske og jeg deler noen påskebilder fra inne på stua.



Dette "treet" har jeg oppe nesten hele året. Pynter det med hjerter til jul og med påske-egg til påske.

De to store påske-eggene har jeg kjøpt på en butikk her i Elverum som heter "Ett Bringebær" . Denne butikken er dessverre nedlagt nå nylig - veldig synd at slike nisje-butikker ikke klarer å holde "koken" på et sånt lite sted.

Ha en strålende kveld alle sammen.





 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar