fredag 24. august 2012

Dagene går da

Nå er jeg endelig skrevet ut av sykehuset og kan heller restituere meg i sofaen. Det er fortsatt vanskelig å få i seg mat, men får da i meg nok til at det går bra. I dag har det vært en litt rar dag, for jeg har hatt mulighet til å se mye av domsavsigelsen til Breivik. Fint å få med seg, men ganske så sterke saker. På den lille tiden jeg har vært hjemme er det tydeligvis mange som tenker på meg. På bildet kan dere se noe av oppmerksomheten jeg har fått. Dette er veldig hyggelig og hjelper meg å være litt mer positiv til at det skal gå "fort" over.
I den uken jeg var på sykehuset, hadde jeg mulighet til å se mye på TV og bruke Ipad. Jeg ble veldig hekta på det å lage litt annerledes matpakke til barna. Jeg ble veldig fasinert av Susanne Kaluza som var på God morgen Norge på TV2. Hun har en egen blogg som du kan gå inn på her.Hun lager fantastiske matpakker til ungene sine og påstår at hun ikke bruker lang tid på dette. Jeg kan vel ikke sette meg like store mål som henne, men har lyst til å prøve ut dette. Susanne Kaluza har også gitt ut en bok med tips og råd. Denne boken som du ser på bildet fikk min datter utdelt på skolen da hun gikk i første klasse. Her er det også mange fine tips.

God helg til dere som leser bloggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar