mandag 27. august 2012

Mandag - ny uke nye muligheter





Fin blomst fra Siri

Nok  en uke er igang og det er ingen tvil om at høsten har tatt oss. Da vi stod opp klokken 06.45 var det bare fire grader ute. Det har også vært minusgrader i natt, for det var is på frontruta. Det er strålende sol, så det blir nok en fin høstdag.
Jeg er fortsatt sykmeldt og føler det går litt for sent med kjeven min. Det er fortsatt vanskelig å spise og det er slitsomt å prate. Men det viktigste er at det går fremover og det gjør det.

Det har vært lite med investeringer i det siste. Med det mener jeg det jeg kaller krimskrams (småting). På fredag kjøpte jeg meg disse to tingene; en kasse for å ha oljer etc i og en liten minikommode som er mest til pynt. Synes de er veldig søte. Det er mye annet jeg gjerne skulle kjøpt også. Ønsker meg ny seng, ny sofa, nytt spisebord og et nytt TV-bord. Da er det jo egentlig bare en ting å gjøre; SPARE.

Nå har det seg sånn at vi er jo veldig glad i å reise, så det blir ofte prioritert. I høstferien skal vi tilbake til Frankrike; Setè. Her trives vi veldig godt, og det er kanskje enda mulighet for å få badet i Middelhavet.
Dersom du er ineteressert i å leie denne leiligheten så bør du ta en titt på denne siden (goodlife.as).
Den har også egen facebook-side som du finner her.
Ellers har min datter vært ganske tålmodig i helgen. Jeg har flettet "syden-fletter" på henne og må si jeg ble ganske fornøyd selv.


Ha en strålende mandag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar