tirsdag 28. august 2012

Matpakkeprosjekt dag 1

Jordbær, melon, skinke/tomat-spyd, pølse/agurk-spyd og brødskive med serranoskinke
Jeg kommer langt fra å bli den perfekte mamma når det gjelder å smøre skolemat. Samtidig har jeg full forståelse for at "tørrre" brødskiver fort kan bli kjedelig. I dag har jeg iallefall prøvd meg. Jeg laget det meste i går kveld, og bare supplerte med noen brødskiver i dag tidlig. Vi får se hvor lenge det holder - barna var iallefall i ekstase da de så hva jeg hadde laget. (Bra det ikke skal så mye til da). Jeg kan iallefall ikke sammenligne meg med Susanne Kaluza (nettside her), men har fått mye inspirasjon derfra. Jeg får prøve å holde koken..... De små boksene som ligger nede i matboksen har jeg kjøpt på Jernia. De er kanskje litt små, men samtidig spennende å åpne. De fikk nemlig ikke vite hva som var i de små boksene - det skal være dagens lille overraskelse.
 
 
 
Ha en strålende tirsdag!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar