fredag 31. august 2012

Fredag - den beste dagen i uka


Ja nå har jeg vært ganske ivrig på blogg-fronten. (Får bare håpe at det varer). Denne skole/jobbuka er nå straks over og jeg syns jeg kan være ganske stolt over de matpakkene jeg har laget til barna mine denne uka. Jeg håper at jeg kan klare å fortsette med dette, for barna syns dette er kjempestas.
Nå tar vi straks helg og vi skal en liten tur til Oslo fra i dag til i morgen. Hadde egentlig tenkt å være hele dagen, men min kjære datter på 7 år er bedt i MGP-jr-fest i morgen kveld, så da er det vel bare å kjøre hjem slik at hun rekker det.

I går bakte jeg noen "muffins" , og disse har jegg fått fra GMN og Wenche. Dette er grove muffins som inneholder paprika og egentlig tomat. For å tilpasse det til mine barn droppet jeg tomatene og tilsatte litt skinkebiter i stedet. Jeg smakte på dem da de var varme, men syns det var litt lite smak. Testet dem på nytt i dag, og syns de var vanvittig gode. Jeg tenkte jeg skulle prøve å lage en annen variant også; da med soltørkede tomater. Oppskriften kan du finne her.  Wenche kaller det chop-cakes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar